Garanti Şartları
Ürün Garantisi
Sattığımız tüm ürünler ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altındadır. Tamir ve değişim işlemleri garanti veren firma tarafından yapılmaktadır. Arızalı ürününüzü faturası ve sorunu anlatan bir not ile birlikte firmamıza göndererek, garanti kapsamında tamir veya değişim yaptırabilirsiniz. Garanti işlemleri maksimum 30 işgünü içerisinde sonuçlandırılır. Ürünün değiştirilmesinin söz konusu olduğu durumlarda yenisi yada kabul edeceğiniz bir muadili, yoksa ürün bedeli tarafınıza iade edilir. İlk on beş gün içerisinde arızalanan ürünlerin kargo ücretleri çalıştığımız kargo firmaları ile gönderilmeleri durumunda tarafımızdan karşılanır.
Yeni aldığım ürün arızalı çıktı, ne yapmalıyım ?
Ambalajından arızalı çıkan yeni aldığınız ürünler ‘arızalı yeni ürünler’ sınıfına girer. Bu tip ürünleri, orijinal ambalajında ve eksiksiz olarak, ‘aldığınız gibi olmak’ kaydı ile doğrudan bize göndermeniz gerekir. Orijinal ambalajında etiket, bant, yazı vs. olmamalıdır. Bu ürünlerle ilgili, onarım, değişim veya iade isteğinizi ifade eden bir not ile birlikte ürünü göndermeniz gerekmektedir. ‘Arızalı yeni ürünler’ iade kargo ücretleri firmamız tarafından karşılanmaktadır.
Bize ulaşan arızalı yeni ürünlerin onarım, değişim veya iade süresi ilgili firmaların stoklarına yada onarım sürelerine bağlı olarak değişmektedir. Sizleri mağdur etmeden en kısa sürede işlemlerin gerçekleşmesini firmamız sağlayacaktır.